У 5 модулі я за допомогою парної та групової форм організації навчання:
- обговорив власну презентацію щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- ознайомився та обговорив з учасниками тренінгів закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- зясував, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- намагався оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах учнів початкової школи;
- розпочав створення форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями початкової школи;
- переглянув План вивчення теми та вніс до нього відповідні зміни щодо різного типу запитаць (ключових, тематичних, змістових).
У мене виникли проблеми щодо адаптації оцінки веб-ресурсів учнями початкової школи.
Настрій на третьому занятті кращий.... Вже бачу трошки світло в кінці тунелю!!!
Цікава робота, вона обов’язково вимагає зусиль, але ти отримуєш богато нового, а на прикінці діяльності буде ще світліше!!!
ВідповістиВидалити