середу, 11 лютого 2015 р.

У 5 модулі я за допомогою парної  та групової форм організації навчання:
  • обговорив власну презентацію щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; 
  • ознайомився та обговорив з учасниками тренінгів закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; 
  • зясував, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; 
  • намагався оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах учнів початкової школи;
  • розпочав створення форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями початкової школи;
  • переглянув План вивчення теми та вніс до нього відповідні зміни щодо різного типу запитаць (ключових, тематичних, змістових). 
У мене виникли проблеми щодо адаптації оцінки веб-ресурсів учнями початкової школи.
Настрій на третьому занятті кращий.... Вже бачу  трошки світло в кінці тунелю!!!

1 коментар: